Ideea. Singurul produs ce sta mai bine fara ambalaj.

Noiembrie 24, 2009

Prea mult „mmm”

Filed under: Adv. — albcolor @ 13:30
Tags: , , , , , , , , ,

Muzica – Amanda Lear- Give a bit of Mmmmh To Me

Explozie, dinamism, spasme aproape orgasmice, ciocolata… kinder?!?

Kinder Bueno, produs aflat sub marca G7 advertising, isi face aparitia tv incercand sa sparga imaginea si targetul Kinder prin imagine, concept si slogan „not only for kids”. Nu mai vedem niciun ou si nici o pereche de maini incercand sa imbine un mini-lego amuzant, sau nu. In schimb, inca din primele secunde, ne loveste in timpan tenta semi-erotica data de senzuala melodie, o schimbare radicala a mentalitatii kinder, „da-mi putin mmmm”, acolo unde „mmmm” stands for….what? Care-i prima reactie pe care o ai cand in fata ta troneaza un panou gigant cu o tipa murdarita de ceva…maroniu-inchis in coltul gurii? Ah, daca dinamica, cromatica si imaginea video este impecabila nu pot spune acelasi lucru despre publicitatea stradala, imaginea statica nu poate sa nu te faca sa pufnesti in ras in timp ce-ti tragi o palma, usor, peste frunte.

kbueno

Nu se poate ignora curajul producatorului care a ales melodia, conceptul si tenta dar schimbarea nu-mi…miroase? la fel de interesanta atunci cand ma pun in pielea cumparatorului. Kinder nu cred ca a facut altceva decat sa piarda un viitor procent de cumparatori minori si sa castige prea putin in segmentul major. Nu vad cum un potential client ar privi reclama si ar zice „Da, chiar maine o sa-mi iau la pachet, pentru serviciu, un kinder bueno, poate-poate o sa-i vorbesc sefului cu botul plin de…ciocolata” sau „Sunt sigur ca prietenului meu i-ar place la nebunie sa-mi inmoaie crusta maronie din coltul gurii”.

k2

Aici facem diferenta dintre curajul si eficienta publicitara, nu tot ce e funny, indraznet, bine lucrat (profesionist) e si sanatos in randul cumparatorilor. Probabil Kinder inca traieste din brandul propriu sau poate in viitorul apropiat vor deveni mai agresivi in noua mentalitate si vor incerca sa stearga de tot imaginea de ciocolata strict pentru copii. Combinatia din prezent a vocilor pitzigaiate de fetite si baietei dragalasi din spoturile video cu celebrul timbru „give a bit of mmm to meeee” imi suna a film porno cu camera ascunsa, dar fiecare cu bucuria lui. Kinder, kinder joy.

Anunțuri

2 comentarii »

  1. =)) Imi plac mult descrierile tale referitoare la questiile maronii

    Comentariu de Bogdan — Noiembrie 24, 2009 @ 15:16 | Răspunde

  2. Reclama e de tot „rahatul”/foarte „maro”. Dar produsul merita! (la kinder bueno ma refer…)

    Comentariu de Daniel Urda — Noiembrie 24, 2009 @ 17:49 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

%d blogeri au apreciat asta: